Tävling...

axelinaackie.blogg.se / 22 Mars, 2014 - 08:02 / Allmänt

Som ni kanske vet så älskar jag att tävla, vem gör inte det lixom?
Men det är inte de 2 minutrarna inne på banan som är det ända roliga med att tävla tycker inte jag.
 
Allt från att bada ponnyerna dagen innan, putsa utrustinigen och packa in den i lastbilen för att sedan dagen efter ställa alarmet på 06.00, vara pigg som bara den och gå ut och lasta rena och fräscha ponnysar. 
Ta på sig de rena, vita brallsen, skjortan och fin-kavajen, sätta sig i lastbilen och veta att allt är packat, allt är förberett och rent. (Gillar rena saker)
Ta på sig den rena jackan och de skinande stövlarna som bara används på tävling, hoppa upp i den nysmorda sadeln medan man skrittar fram med det fina tävlingstäcket, ah tror ni fattar vinkeln.
Allt det som jag precis rabblade upp älskar jag. <3<3 (Var till och med tvungen att lägga till hjärtan) 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: