Torsdag

axelinaackie.blogg.se / 27 Mars, 2014 - 07:47 / Allmänt

När jag inte har uppdaterat bra det senaste blir det lätt så för mig att jag inte tar dag i det och låter den dåliga uppdateringen fortsätta i några dagar. Till slut tappar jag läsare på det vilket ger mig ännu mindre motivation. Allt blir en ond cirkel. 
Men nu, idag ska jag ta tag i uppdateringen och skriva som aldrig förr! ;-)

Kan börja dra gårdagens ridpass lite snabbt.
Potter trimmades i paddocken men fick också ridas ut en svängom. Han var jätte pigg och jätte glad hela passet - som alltid!
Bosse trimmade jag också i paddocken och fick hjälp av Antonia. Inte bara att hon satt på sin häst och fällde onödiga kommentarer; hon stod faktiskt på marken och hjälpte mig hela tiden!
Han var lite stark i början av galoppen men frammåt mitten och slutet gick det jätte bra så jag är toppen nöjd!

Idag blir det skola till 4 varav ett musikprov och ett engelska förhör. Engelska förhöret har jag koll på men som jag nämnde förra veckan vägrar jag träna på ett musikprov. ^^ 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: