Drammen del 3

axelinaackie.blogg.se / 06 Maj, 2014 - 11:19 / Allmänt

Söndag. 
Pizzan var lika god som den ser ut

Som tur var gick min klass på stora banan i söndags. Hoppade grand prixen som var en ganska hög 130cm och även min första tillsammans med Bosse. Klassen vaf först på morgonen så den började kl 9.Även om framhoppningen var i höger varv i söndags gick det ganska bra! Han brukar ju bli helt zaiko på framhoppningar och speciellt i höger varv. I Danmark när framhoppningen var i höger varv lyckades jag kommer över 2 hinder... Men som sagt skötte han sig hyfsat!
 
Han blev väldigt taggad inne på banan dock och sprang lite för mycket vilket gjorde att vi rev i kombinationerna och fick ett tramp i vattnet. På något sätt är jag helt okej nöjd med rundan även om resultatet inte var så bra. Men jag måste få honom mycket lugnare inna på banan så att han inte bara springer. Galoppen är bra och tempot är bra men han måste coola ner lite. 
Och om jag inte skulle fått trampet i vattengraven skulle jag kommit sista placerad. ^^

Vi åkte hem efter det att sörran hade hoppat och resan hem gick ganska fort. 5 timmar tog det tror jag inklusive stopp på laxbutiken. Glassen där var ännu godare än vanligt eftersom att dom hade fått in massor av goda tillbehör!
 


Postat av: Anonym

Är du kvalad till msva, 130 cm? eller är det så att man får starta det i andra länder även fast man intwe är kvalad? :)

Svar: Det sistnämnda är korrektum. :-))
None None

2014-05-06 @ 15:50:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: