"Everything happens for a reason"

axelinaackie.blogg.se / 30 Maj, 2014 - 12:01 / Allmänt

Jag vet att man ska tänka så, men just nu ser jag inte anledningen och då blir det väldigt svårt. 
Usch.
Igår när vi var ute och red trampade hon på en sten tror vi för att hon började halta till några steg. Trodde det gick över men bevisligen inte. Hon har fått en blödning/blåmärke/böld i hoven helt enkelt av stenen. 
Jag menar, hur stora är oddsen att det ska hända dagen innan tävlingen jag sett fram imot sedan förra året? 

Synd att mänskligheten är ounsam men jag är glad att jag har mina ponnyer. 





Postat av: Anonym

Har du haft någon period när du trillat av väldigt mycket?

Svar: Nej jag tror inte det :)
None None

2014-05-30 @ 15:04:02
Postat av: Anonym

Är du en Kramgo människa

Svar: Nej hahaha ;)
None None

2014-05-30 @ 15:04:27
Postat av: e

Åh så trist :(

Svar: Jaa... :( :( <3
None None

2014-05-30 @ 15:07:00
Postat av: Mathilda

Usch, vilken otur! :( Hoppas hon repar sig snabbt!

Svar: verkligen, så jävla surt. :( ja det hoppas jag! <3
None None

2014-05-30 @ 21:45:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: