fina ponnysar och hästar!

axelinaackie.blogg.se / 18 Maj, 2014 - 19:11 / Allmänt

Idag bytte jag och sörran hästar så jag trimmade Elenya medan hon trimmade Bosse. Anledningen till detta är att det är bra om Antonia rider Bosse en eller ett par gånger i veckan och jag ska ju tävla Elenya om 13 dagar! Så nu blir det stenhård träning för mig och henne! 
Ska åka till jumpclub och hoppa kvalet till childrens competition och finalen går i Falsterbo. Hade varit rena drömmen att lyckas kvala dit. 
Åter till ridpassen. Elenya var riktigt duktig när jag red. Kände att jag hade bättre koll på henne än vad jag brukar och hon var mer ihop och blev inte lång. Det är ganska svårt för lilla mig att rida henne då hon är ganska seg och en ganska stor häst att rida. Men jag måste nog säga att detta var vårat bästa markarbetspass någonsin! 
Bosse var duktig han med sa sörran. :)
 
Sen red jag och sörran (mycket om sörran i detta inlägget) vi red iallafall ut i skogen med Polo och Lillan. Jag är riktigt seriös när jag rider ut nu för tiden så det blev ett väldigt bra pass! Jag rider ut så mycket som möljigt på Polo för att det är bra för honom att ridas på hårda underlag och han älskar att vara i skogen! Vi travade upp för alla backar ända från sjön så båda 2 var ganska anfådda när vi var klara! 
 
Antingen ikväll eller imorgon kommer det ut bilder på min nya kavaj jag köpte idag. Så himla fin är den!!
Mysiga Bossi! <3
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: