For sale

axelinaackie.blogg.se / 18 Maj, 2014 - 10:36 / Allmänt

Säljer 4 saker just nu och om du är intresserad av något så maila mig: [email protected]
 

1. Dyon working collection. Välskött, helt och fräscht. Mycket bra kvalitet och väldigt praktiskt med snabbspännerna både på käkremmen och sidostyckerna. storlek COB. Jag köpte det för 1200:- men säljer det för 370kr! Köparen står för frakt om det skulle behövas.

 
2. Parlanti chaps som är använda ganska precis ett år. Snygga och sköna! På isidan är chapsen 38 cm långa och på utsidan är dem 42 cm (eftersom att det går upp lite där själva parlantimärket sitter) och om jag mäter mitt över chapset där det är som bredast är det 30cm breda.
 
Dessa kostade ca 1200-1300 när jag köpte dem men säljer dem för 350:- Köparen står för frakt. 
 
 
3. Sprenger bow balance stigbyglar. Mycketmycket bra skick Absolut bästa stigbyglarna som finns! Supersköna att rida i och man tappar aldirg stigbygeln. Formar sig efter foten och väldigt säkra. Säljer detta paret för att jag har 2 par så det ena paret ligger bara och skräpar. Nypriset på dessa var ca 1500 och mitt pris är 500kr. Köparen står för frakt.
 4. Hade också tänkt att sälja min svarta animo kavaj strl 38. Ska köpa en ny men jag har lite köpt någon ny än och vill helst inte sälja iväg den förren jag har en anna svart kavaj. Men om du är intresserad så säljer jag den ju! Köpte den för ca 4000 och säljer den för 1500:-
(dålig bild)
 
Som sagt, maila mig om du är intresserad av något!
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: