Grönt är skönt!

axelinaackie.blogg.se / 16 Maj, 2014 - 16:41 / Allmänt



Red ut Bosse en lugn tur. Det var hans vilodag idag så vi skrittade och travade bara! Han var jätte snäll och det gick finfint tills jag ramlade av. HAHAHAH det var faktiskt inte Bosses fel. Det låg en jätte lång slang hela vägen ner för våran backe och precis när vi red förbi slangen började någon dra i slangen så det lät högt och slangen började röra sig. Både Bosse och Sonja flydde för livet och avramlingen gick så snabbt att jag inte ens hann tänka. Bosse sprang inte längre än till närmsta gräsställe iallafall, lika bra att jag trillade av tyckte han eftersom att han fick äta. ;)

Svingade mig sedan upp på Poloponken och tog några skutt på honom! Hoppade väldigt lite då det var längesen sist och jag ville bara att han skulle komma igång. Han kändes väldigt posetiv och hoppade med ett glatt humör. Lite stark men mest för att han var glad! 

Sitter i bilen nu och är påväg till ögonfrans-tjejen. Ska bli skönt när det är klart! :)

#nomakeup #allnatural #detärdärförbildenärsvartvit #blink




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: