hallåhallå

axelinaackie.blogg.se / 20 Maj, 2014 - 13:39 / Allmänt

Sitter i ett skåp i skolan nu och bloggar. Jätte trångt och mysigt, haha! 
Slutar klockan 2 idag igen oh det har jag inget imot. Finns inte så mycket att göra i skolan nu innan lovet så jag har extra mycket tid till bloggen.
 
Väl hemma ska Polo ridas ut standardrundan som är runt sjön. Är väldigt serri när jag rider ut så det blir typ som ett trimpass fast i skogen.
Bosse ska jag göra en liten hoppövning med och kanske avsluta/börja passet med samma skrittrunda som igår. Potter ska ridas han med och jag tänkte trimma honom i paddocken. 
 
Då vet ni dagens plääään, det måste kännas bra
 
 
 


Postat av: felicia

haha du skriver alltid att du är serri när du rider ut

Svar: Jag är alltid serri när jag rider ut - därför skriver jag det alltid!!!!!!!!! (Många utropstecken är alltid kul!!!!!!!!!!!!!)
None None

2014-05-20 @ 15:36:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: