new riding-jacket

axelinaackie.blogg.se / 18 Maj, 2014 - 19:48 / Allmänt

Köpte mig en Manfredi kavaj igår (för mina egna pengar så sluta waina) 
Jag tycker att animo kavajerna känns så tråkiga och ute nu. Animo ser ut som en tröja typ och alla har ju dom så slog därför till på en annan modell som jag verkligen älskar! Lite mer "kavajig" i modellen och så fin när jag har på mig den då den är smalare runt midjan och den blåa kragen gör pricken över i:et. Synd bara att man måste ha en klumpig väst över men nästa år när jag tävlar utomlands behövs ju inte det!
Vad tycker NI? :D
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: .

Du e ute...

Svar: du med...
None None

2014-05-18 @ 20:52:59
Postat av: Anonym

hej jag har en fråga, varför använder du inte väst? :) kram

Svar: Det är fult, klumpigt och jag kan inte se hur jag sitter med mitt överliv om stora västen är ivägen.
Sedan anser jag att jag har såpass bra koll när jag rider att jag inte ramlar av så ofta. Så ska man aldrig säga eftersom att allt kan hända, men jag känner mina ponnyer bra och on jag rider en ny häst har jag alltid väst. Har också väst när jag hoppar! :)
Kram!
None None

2014-05-18 @ 20:59:15
Postat av: Anonym

men vad säger dina föräldrar om att du rider utan väst? hur övertalade du dom? har du väst när du tränar hoppning också? hur lyckas du tjäna så mycket pengar? tjänar du pengar på din blogg? :) kram

Svar: Dom tycker att jag ska ha väst såklart men har förståelse att jag inte kan ha den när jag rider till vardags då den är så obekväm. Dock är det ett krav att jag har den när jag hoppar - även hemma! Det var inte så att jag behövde övertala dom, det har nog kommit med åldern att jag får rida utan hemma.

Jag får 1000kr i månadspeng som jag måste betala mobilräkningen, kläder och hästprylar. Är väldigt sparsam så därför hade jag råd med kavajen!
Nej jag tjänar inte pengar på bloggen, gör det bara för att jag tycker det är roligt! :)
None None

2014-05-18 @ 21:19:39
Postat av: Anonym

har du nån gång haft en "tittig" häst? :)

Svar: Inte tittig på hinder. Bosse kan vara ganska tittig men på saker runt omkring. Han hoppar allt man styr på som tur är!

Så nej det har jag nog inte! :)
None None

2014-05-18 @ 23:05:14
Postat av: Klara

As snygg kavaj ju😍😍😍

Svar: Tack!! :)
None None

2014-05-19 @ 07:32:31
Postat av: Anonym

Vilken ålder är det man får börja rida utan väst utomlands? Föresten en jättebra blogg:)

Svar: Om man åker utanför Norden behöver man aldrig ha väst, oavsett ålder!
Tacktack! :)
None None

2014-05-19 @ 09:04:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: