Onsdag mitt i veckan...

axelinaackie.blogg.se / 14 Maj, 2014 - 08:50 / Allmänt

Gå in på www.interviewme.blogg.se så kan ni läsa en intervju om mig där! En kul grej bara om ni inte har något bättre för er. ;)
Ska ändra lite i mitt schema för Bosse så istället för att han ska få en lugn dag i skogen idag ska han trimmas. Mest för att jag vill se om han känns annorlunda efter igår och om det blivit bättre/samma. 
Polo ska trimmas också fast i skogen. Bara för att rida ut måste man inte vara oseriös, eller hur? 
Potter-bebis ska också ridas men får se hur beroende på hur mycket tid jag har kvar. :) 
Kul i balder.


Postat av: Sarah

Bara undrar, varför rider du potter så myket nu? Har inte Jennifer honom längre? :)

Svar: Nej det har hon inte. :)
None None

2014-05-14 @ 10:32:17
URL: http://sarahfolkesson.blogg.se
Postat av: Tilda

La ner så mycket fokus på "gubben" 2 vagnar framför , flintisen som räcker ut tungan att jag knappt märkte att ni satt där ;D ;)

Svar: hahahahahh!!
None None

2014-05-14 @ 12:25:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: