Shu B dee in Norwayyy

axelinaackie.blogg.se / 18 Maj, 2014 - 07:40 / Allmänt

Har ju inte visat er någon film från tn´ävlingen i Norge så här är en film från första dagen då det var 120cm. Fick ett pet men annars nöjd!
  


Postat av: Anonym

har du eller har du haft någon häst som du måste rida väldigt fort på i hoppningen? isåfall är det många som kommenterat och sagt att du rider alldeles för fort? :)

Svar: haha, det finns väl ingen häst som man "måste" rida fort på? Men jag har haft en del snabba ponnysar som jag ridit ganska fort på. Dock har ingen sagt att jag ridit FÖR fort. :)
None None

2014-05-18 @ 10:19:55
Postat av: Klara

Varför var 9 an så låg eller var de jag som såg fel?

Svar: Det var en vattengrav !
None None

2014-05-18 @ 18:24:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: