Dagen rullar på sakta men säkert

axelinaackie.blogg.se / 02 Oktober, 2014 - 11:30 / Allmänt

Nu sitter jag i skolan och har rast. Jag försöker tänka positiva tankar trots att jag egentligen inte är så positiv for the moment. 
Men de sakerna som är bra är att ponnysarna mår bra och är glada i sina gräshagar, imorgon är det den bästa dagen på hela veckan, det är bara 4 timmar och 45 minuter kvar på den här långa skoldagen, det regnar inte för tillfället, idag ska jag galoppträna på galoppbanan igen, snart är det helg, om 2 veckor ska jag tävla, snart är det höstlov, hösten är mysig enligt många, jag har en god macka i väskan. 
 
Ojoj vad mycket positivt jag kunde komma på! Är lite förvånad.
 
Imorgon ska hästarna hem igen till deras ordinarie stall som är hos pappa. Så jag passar på dessa 2 dagarna och rider på galoppbanan. 
Det är viktigt att Bosse framförallt har bra kondition så här ska det intervalltränas. Håller tummarna att regnet stannar i molnen :) (ehh okej, uttryck dig lite mer konstigt ackie)
 
yää




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: