Finally done

axelinaackie.blogg.se / 08 Oktober, 2014 - 14:56 / Allmänt

Då var både gymnasiemässan och Naturhistoriska museumet avklarat. Lång dag som var helt okej ändå. Kände dock inget vits med gymnasiemässan då jag redan innan bestämt mig vad jag ska gå.
Där hemma väntar två ponnysar som är peppade för lite trimning och en storhäst som vill få lite skötsel. Ryktade henne igår samt borstade som en tok så hon blev jääätte len! eLENya ;-) 
Selfi med min leopard 


Postat av: Anonym

Vad ska du välja för gymnasium och varför?

Svar: Kan skriva ett inlägg om det istället! :-)
None None

2014-10-08 @ 15:50:09
Postat av: Anonym

Vad anser du är skillnaden mellan att borsta och rykta?

Svar: Borsta gör man när man använder vanliga borstar och ryktar gör man när man har ryktborste och ryktskrapa :)
None None

2014-10-08 @ 17:14:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: