Gullegubben

axelinaackie.blogg.se / 03 Oktober, 2014 - 11:50 / Allmänt

Så smart om man inte kommer på en rubrik så lägger man bara ut en bild i början av inlägget och skriver lite om biden som rubrik! Fattar ni? Det är dagens tips till er. Gömmer mig lite bakom trädet bara. 
 
Idag ska jag försöka , nej jag SKA göra spanska-skiten, engelskatexten och skriva på min argumenterande text. Då slipper jag ha ångest på söndag kväll! Så smart azzåååå
Förutom det så ska jag rida Pologull och Bossegubben. Bosse ska trimmas och Polo ska antagligen ridas ut men om jag inte känner mig sugen på det får det bli ett trimpass på honom också. Sen ska jag putsa alla träns som alltid, städa lite så att det blir fint. Sen ikväll är det ju idol! Looking forward alltså :):):):)):):):)):):):):):)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: