POLO KUNG

axelinaackie.blogg.se / 19 Oktober, 2014 - 18:07 / Allmänt

Ååhh, Polo alltså. Han ställer upp för mig och vi är verkligen ett team inne på banan. Han har lite för korta ben för att springa lika fort som den som vann, men felfri genom hela banan som var en MsvB+5 och en andra placering! Grattis också till Emma som vann! 

Detta var ju ett friends kval, nu har vi lite poäng i bagaget tills nästa kval som är om 2 veckor i Borås. :) 

Bosses resultat var ju... Inte något att hänga i julgranen. Men med en vecka hos Rolf-Göran Bengtsson nästa vecka blir det prima. Andra klassen kändes det väldigt bra och han gjorde grymma språng. Jag drog allderles för mycket i tyglarna till 2 av de enklaste räckena på hela banan... Tar på mig det men jag åker ändå hem från tävlingen med en bättre känsla än vad jag hade påväg hit. Tackvare andra klassen.


Postat av: Anonym

hej, alltså detta är en rätt weird fråga men det var så att jag va på en tävling för bara någon dag sedan och det var en kille som var jättesnygg där och det som var mest saiko var att vi typ alltid var på samma ställe samtidigt. Det mest scary var att när jag skulle gå på toan kom han och skulle gå på toa också och precis när jag skulle vända mig om kollade han mig rakt in i ögonen. Efter det var vi också på samma ställen.När han stod på läktaren och inte såg något ställde han sig brevid mig och han lucktade sååå gott ;) Jag har försökt ta reda på vem han var och så men jag har inte ens namn. vad skulle du gjort? ;) jag kan bara inte släppa det.

2014-10-19 @ 21:22:13
Postat av: Anonym

hej, alltså detta är en rätt weird fråga men det var så att jag va på en tävling för bara någon dag sedan och det var en kille som var jättesnygg där och det som var mest saiko var att vi typ alltid var på samma ställe samtidigt. Det mest scary var att när jag skulle gå på toan kom han och skulle gå på toa också och precis när jag skulle vända mig om kollade han mig rakt in i ögonen. Efter det var vi också på samma ställen.När han stod på läktaren och inte såg något ställde han sig brevid mig och han lucktade sååå gott ;) Jag har försökt ta reda på vem han var och så men jag har inte ens namn. vad skulle du gjort? ;) jag kan bara inte släppa det.

Svar: Haha oj! Men om du inte vet vem det är kan du ju alltid vänta tills du ska tävla nästa gång, om ni tävlar på samma nivå kommer han säkert vara på den tävlingen också. :) Om ni då träffas igen på nästa tävling så kan du ju ta kontakt! :)
None None

2014-10-20 @ 21:52:52
Postat av: Anonym

Varför skriver du aldrig hur det gick.Jag menar resultat.Tex du fick 8 fel,i vägring 1 rivning eller uteslutning.du skriver bara om de gick bra liksom.

2014-10-21 @ 21:53:51
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att du ska träna för roffe??? :o Gud vad kuul!!!!!!

Svar: Jag och sörran ska träna, ja det ska bil väldigt kul! :D
None None

2014-10-21 @ 23:15:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: