Pottergull

axelinaackie.blogg.se / 16 Oktober, 2014 - 07:57 / Allmänt

Det är så roligt att höra att det går så bra för Potter hos hans nya ägare! Vi håller kontakten via instagram, har fått lite bilder och filmer när dom hoppar och det ser verkligen jätte bra ut! 

Världens bästa Potter! 
Fick denna bilden från Minna👆❤️

Och nu, dagen. (Jag låtsades att jag var en reporter på tv men istället för att säga "och nu, vädret" blev det "och nu, dagen) 
10 i 11 hämtar mamma (och Bosse) upp mig från skolan och så åker vi på dirren till träningen. Är tillbaka i skolan halv 2 kanske och då har jag 3 timmar kvar att härda igenom. Varav ett prov i hem och konsumentkunskap. 



Postat av: Anonym

Åh va kul :) Fina Potter♥

Svar: Jaa! :D
None None

2014-10-16 @ 09:57:08
Postat av: Lovisa

Va härligt! Kul att du har kontakt med hans nya ägare :) Han är verkligen så fin!

Svar: Ja det känns väldigt skönt! Åhh visst är han! :D
None None

2014-10-16 @ 15:37:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: