Då var denna helgen över...

axelinaackie.blogg.se / 07 September, 2014 - 21:15 / Allmänt

En tävlingshelg som har varit bra, inga placeringar men idag gjorde vi en bra runda och det är alltid nyttigt att tävla. Man får fler språng i kroppen och mer rutin. 
Kvällen har varit lugn, kollade på VM, åt en supergod middag bestående av oxfilé och potatisgratäng, tog en lång dusch och så var vi hos Barry för att Antonia hjälpte honom lite att hoppa. 
Nu ligger jag i min nybäddade säng i mitt nystädad rum (det är alltid städat men ändå) och kollar på "spårlöst" som går på 7an. 

Nästa tävling som är för mig är Ljungby. Det är inte nu till helgen men nästa så om 2 veckor ungefär. Det är en tävling jag sett fram imot jätte mycket, Swedish Masters som är ett inofficiellt SM. Mer om det ! 

Hörs imorgon med frukostbild såklart, haha stay tuned ;) 


Gulle<3<3 foto: Tilda Edin 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: