Det var längesedan, HEJ!

axelinaackie.blogg.se / 20 September, 2014 - 08:59 / Allmänt

Nu befinner jag mig i Ljungby och har redan hoppat kval 1 i swedish Masters som gick igår. 
Det var MsvB så 120cm. Båda 2 fick ett ner i grunden så slutade på 4 fel med båda. Men det var två väldigt bra rundor, speciellt med Polo! 
Bosse var lite för övertaggad och kom in på banan som en duracellkanin. Förståeligt då han inte tävlat på ett tag, eller det var 2 veckor sen men ändå, haha! Ibland är han bara lite för tokig för sitt eget bästa. 
Ska ta ut och trimma honom lite nu på förmiddagen vilket jag nästan alltid gör på meetings. 

Men nu frukost i lastbilen och sen ska dom få komma ut och gå! 




Postat av: Anonym

Det var väl 3 veckor sen haha??:p tävlingen med bosse

Svar: Aa det var det kanske, haha bra koll jag har! ;)
None None

2014-09-20 @ 19:15:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: