Duktig Polisen!

axelinaackie.blogg.se / 04 September, 2014 - 22:38 / Allmänt

Fick lite tid över så jag bestämde mig för att raka Polo. Gjorde det senast för ungefär 3 veckor sedan men det hade växt ut ganska mycket och eftersom att han ska tävla i helgen är det viktigt att han ser bra ut. Till min stora förvåning var han mycket snällare än vanligt! Han är alltid snäll på kroppen och huvudet, men idag kunde jag klippa halva bakbenen och 75% av frambenen samt lite i öronen! Han blev väldigt snygg när han var färdig! 
 
Red Polo och Elenya, Bosse ska ta det lugnt några dagar till så han fick bara bli ryktad idag. Bara för att han inte rids får han inte tappa glansen!
Travar lite på Elenya nu! Ska öka sucessivt för var dag som går, hon känns väldigt positiv och glad! Polo reds ut och han var snäll och glad som alltid, har väldigt glada hästar har jag tänkt på. Dom är nästan aldrig sura eller lägger öronen bakåt, Polo vet nog inte ens vad ordet sur betyder!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: