El colegio

axelinaackie.blogg.se / 23 September, 2014 - 16:12 / Allmänt

- Jag förstår och har lätt för mig i skolan. Blir ofta frustrerad då jag fattar väldigt snabbt men när lärarna förklarar samma sak 711 gånger till. Så är det inte i alla ämnen såklart, men framförallt i Spanska, matte och Svenska. 
 
- Dock tycker jag att skolan är så tråkig så jag har inte så bra betyg som jag skulle kunnat ha. 
 
- Jag har bytt skola en gång och det var till 6an. På min förra skola började vi med engelska i 3an men på skolan jag går i nu började dom med det i 1an. Det är förklaringen till varför alla i min klass är så bra på det. För att på min förra skola framstod jag som mycket bättre i engelska än vad jag gör nu. 
 
- Jag åker bil till skolan varje dag och det så skönt då buss är krångligt, trångt och den går förbi mitt hus 40 min innan vi börjar...
 
- Vi är 30 stycken i klassen och har en rätt bra sammanhållning tycker jag. Alla är snela kussar. 
 
- Min skola ligger 10 min från hemköp, 15 min från kungsmässan och 3 min från en golfresturang (gå-avstånd på allt) så det är väldigt skönt om jag någon gång inte har med mig tillräckligt mycket mat så att jag överlever en hel dag. 
 
 
 
 


Postat av: Robex Lundgren

FIn blogg du har

Svar: Tack!
None None

2014-09-23 @ 22:19:41
URL: http://ghgumman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: