Finally friday

axelinaackie.blogg.se / 12 September, 2014 - 08:06 / Allmänt

Denna veckan har faktiskt gått relativt snabbt, gårdagen med skola till 20 över 4 var lite seg bara... Men nu är den äntligen här den efterlängtade fredagen, bara en vecka kvar tills vi åker till Ljungby och hoppar swedish Masters! Så otroligt kul ska det bli verkligen! 

Har just ätit frukost och har också släppt Polo och Elenya i varsin gräshage, tar upp dom sen när jag kommer hem från skolan runt 3. 





Slutar kl 2 men ska köpa lite grejer till sadelkammaren innan vi åker hem så idag hoppas jag kunna fixa klart allt! :D


Ha en underbar fredag alla ni! 
Vill som sista finish avsluta detta inlägget med att berätta att jag inte ätit kakor/godis/druckit saft osv på hela veckan :) #litestolt 


Postat av: Saga

Hahaha försökte också att inte äta nåt sött men klarade typ en dag hehe.. lööve din blogg btw <3333 verkar ha as go humor, sitter typ o skrattar högt när jag läser höhö ;) mmmmvh ( med mycket mycket mycket vänliga hälsningar ) Saga, ha det gött

( fangirlar ej även om det låter så )

Svar: Hahaha bra där! ;D
None None

2014-09-12 @ 23:40:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: