Godmorgon, från skolan

axelinaackie.blogg.se / 18 September, 2014 - 09:14 / Allmänt

Idag ska jag vara riktigt aktiv i skolan och få gjort massa har jag bestämt. Klockan är 5 över 9 i skrivande stund så jag har varit i skolan i 35 min och har redan skrivit jätte mycket på min svenska uppsatts. Bloggen ingår i skolarbetet så man kan säga att jag gör en läxa nu! Haha nej gud så hemskt att jag precis klassade bloggen som en läxa. 
 
Idag ska 3 ridas, allt ska putsas, båda ponnysarna ska badas, foder ska packas, utrustning ska packas, mina kläder ska packas, mat ska handlas osv. Much to do före en tävling. Ska verkligen kämpa mig igenom denna dagen, har väldigt ont i huvudet och har fortfarande kvar lite förkylning i kroppen. 
 
Såhär mycket kämpar jag när jag borstar. Bild från i somras, hahaah! DOck var Bosse väldigt smutsig på denna bilden, så smutsig är han nästan aldrig, ville bara få sagt det, tssss!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: