hello my friends

axelinaackie.blogg.se / 02 September, 2014 - 11:33 / Allmänt

Idag är det tisdag och mammas födelsedag så grattis till mammsen! Började därför dagen med färska frallor och tårta, väldigt gott.
Gick också ut imorse och ryktade lite på Bosse men hann inte så länge som jag ville då jag försov mig 30 min... ;) Han ska nämligen till en kiropraktor idag och få typ massage av något slag vilket han troligen kommer uppskatta! Är man king ska man behandlas som en också, nyplockade äpplen från trädet fick han till frukost som bonus. Vissa är irriterade på mig för att jag är så pluttinuttig med Bosse, förstår dom dock haha! 
 
Igår fick alla hästarna skogspromenader men idag är det back to work igen. Dock inte för Bosses del då han ska ta det lugnt ett par dagar efter "behandlingen". 
En bild från igår, Elenya har troligtvis jordens största öron 
 


Postat av: Anonym

Hej! min kompis har skickat lite bilder från grevagården till dig på din mail som jag tagit så att du vet :)

Svar: Såg det, jätte snällt och blev superglad! :D
None None

2014-09-02 @ 15:23:02
Postat av: Anonym

Alltså att du vet att du har fått bilder, inte att jag har tagit dem haha det är oviktigt :P

2014-09-02 @ 15:24:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: