Kaniiiin

axelinaackie.blogg.se / 02 September, 2014 - 20:38 / Allmänt

Nu får det ta mig fan vara nog alltså. Äter onyttiga grejer med mängder av socker i varje dag och jag hatar det (fast älskar det samtidigt) 
Så nu blir det en förändring. 

Haha klyschigt med bild på nyttiga middagen kände jag ;) 

I stallet idag trimmade jag Polo och borstade honom noga. Hans päls har vuxit jätte mycket trots att jag rakade honom för typ 2 veckor sedan... 
Bosse ska ju chilla några dagar så han fick bara lite skötsel och massa äpplen. 

Elenya blev både rakad och badad av mig idag. Hon var huuur snäll som helst att klippa verkligen, kroppen och benen och hon rörde inte en fena. Duschade henne sedan så att hon blev riktigt fräsch, min fina orangutang. 

Tssss, tufs





Postat av: Lina

Hur kommer det sig att ni klipper era hästar i september?
Har hört att hästarna sätter som vinterpäls i oktober :)

Svar: Jag klipper dom när det behövs, oavsett vilken månad! :)
None None

2014-09-03 @ 07:03:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: