Morning

axelinaackie.blogg.se / 21 September, 2014 - 08:56 / Allmänt

Kom med till finalen i swedish Masters  dit de 20 bästa gick. 130cm med Polisen, håll i hatten! Nej skoja, känns faktiskt bara roligt och är riktigt peppad inför detta ! Han hoppade super igår och har ju hoppat MsvA förr. 

Bosse går en la som är snart. Bara en lugn runda ska jag göra. 





Postat av: Vanja

Varför utdaterarar inte du mer på ranchens blogg vi vill veta vad som händer knasiga saker', fem saker du inte visste, fakta om de olika hästarna ( mer en det står på hemsidan) , bilder på hästarna ( du är ju grym på att ta bilder) , och massa annat. Bara för att de inte är läger så vill vi som bor längre bort veta:) Det skulle också vara jätte kul med en frågestund om ranchen. Det är inte bara jag som vill att du fortsätter att updaterarar. Det skulle även vara roligt om du kunde uppdatera på ranchens instagram
(Linda har inloggningen)

2014-09-21 @ 09:21:46
Postat av: Vanja

Varför utdaterarar inte du mer på ranchens blogg vi vill veta vad som händer knasiga saker', fem saker du inte visste, fakta om de olika hästarna ( mer en det står på hemsidan) , bilder på hästarna ( du är ju grym på att ta bilder) , och massa annat. Bara för att de inte är läger så vill vi som bor längre bort veta:) Det skulle också vara jätte kul med en frågestund om ranchen. Det är inte bara jag som vill att du fortsätter att updaterarar. Det skulle även vara roligt om du kunde uppdatera på ranchens instagram
(Linda har inloggningen)

Svar: Det är bara så att jag inte har den tiden tyvärr, har ju skola, 3 hästar, läxor och min egna blogg att sköta! :)
None None

2014-09-21 @ 09:21:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: