Q och A

axelinaackie.blogg.se / 12 September, 2014 - 21:21 / Allmänt

Q:
Har det någongång blivit så hära för dig? 

Du köper en ponny du kämpar med den ett år och tar dig framåt men inte högre än LB (men hästen kan hoppa högre) pch det kommer en annan häst som du har testat och du litar på men du kan ej ha två hästar du du ej orkar. ( jag vet att du orkar men inte jag just nu) och du känner att du sviker och ger upp om du köper den andra! Vad skulle du ha gjort??💛
 
A: 
Har inte varit med om detta själv men jag kan iallafall säga vad jag tycker att du ska göra, även vad jag skulle gjort om jag var i din situation.
Först måste du fråga dig själv: rider jag för att det endast är roligt och det spelar inte så stor roll vad jag tävlar för klasser eller rider jag för att jag tycker att det är kul (såklart) vill utvecklas, bli bättre och tävla större i framtiden?
 
Om svaret blir det sistnämnda tycker jag att du ska ta chansen att köpa den andra hästen som du litar på. 
Men känn absolut inte att du sviker eller ger upp din nuvarande häst, ni kanske helt enkelt inte var perfect match och då är det onödigt att fortsätta kämpa om man känner att man bara står och trampar på samma ställe. 
SÅ ta chansen och testa den andra ponnyn, litar ni på varann tror jag det kommer bli jätte bra och stort lycka till! :D
Ponnyn jag litade mest på i hela världen


Postat av: Sandra

Tack nu har jag en till åsikt!💛💛 tack du är bäst💛💛

Svar: Det var så lite så :D
None None

2014-09-13 @ 20:02:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: