Tävling till helgen!

axelinaackie.blogg.se / 15 September, 2014 - 16:06 / Allmänt

Yes, som rubriken lyder. På fredag morgon åker jag, Polo och Bosse till Ljungby och hoppar Swedish Masters! Det är som ett inofficiellt SM inklusive globen-kval på lördagen. Första globenkvalet för mig som jag nu ska delta i, ska bli jätte kul!
Klasserna som "SM" (swedish masters) går i är MsvB på fredag, MsvB+5 på lördag och MsvA på söndag = final.
 
Reglerna är som så att man bara får hoppa en ponny i finalen och det är dem 20 bästa från kvalen som går vidare. I finalen nollställs alla fel. 
Jag har alltid gillat ljungby som tävlingsplats, fina permanenta boxar, bra arena då den är stor och numera ett bra underlag. (och väldigt goda kladdkakor i kafeet) ;-)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: