äntligen har jag tid....

axelinaackie.blogg.se / 18 Augusti, 2011 - 15:39 / Allmänt

Nu när jag äntligen har tid att skriva så passar jag på...
När jag red på Mix så trändae jag på att han skulle lyssna och vara uppmärksam. Det funkade väldigt bra! Fast det bästa var att har är klipp nu!! Jag ska berätta hur jag gjorde: Jag gick in, hämtade bomull, stoppade in i hans pytte små öron och så vipps så blev han jätte snäll!! :D Fast det gick inte att klippa på brnigan, för där var han kitlig... xd lite sådär lagom snyggt oxå! xd
Potter red jag ut på som ni vet! Och i skogen är man ju alltid sådär halft seriös duvet... XD Men det gick bra i alla fall! :)
Vill ni veta vad Gul gjorde idag?? Det spelar i och för sig ingen roll om ni vill eller inte, jag berättar ändå!
Vi var hos pappa (som jag skrev förut) och Bosse, Mix och Potter gick i stora hagen och Gul gick själv för att han är så elak mot dom andra.... (nu kan ni säkert lista ut vad han gjorde men jag skriver det ändå!) ;)
Han rymde ut till dom andra.... Så när vi kom hem så stog det 4 hästar i samma hage...
När jag skulle kolla till dom så hade Mix ett hovmärke på rumpan (men inget allvarligt) och Potter hade ett sår på höger bakben... :( Men det var ingen fara med dom som tur var! :)
När jag var hos pappa så hälsade jag på gulliga Ralle-buus oxå! <33
Emerald Pride!
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: