bilderna!

axelinaackie.blogg.se / 08 Augusti, 2011 - 20:57 / Allmänt

Nu är jag klaar! här har ni lite bilder:
här har vi mix man då...
Alexandra olsson och Rigoletto
Bosse buus!
Min lilla åsne bebbi!
<3
Alex var väldigt rädd för att hoppa över skottkärran... Men Riggoletto är van eftersom att Pappa gör sånt hela tiden! ;)
!!!!!
gullig bild! <3
Bosse och Mix<3
Potter i ridhuset. :)
Detta åt vi, det var hur gott som helst, men det ser kanske inte så gott ut på bilden... ;) jag skulle nog tagit bilden när dom hade varit i ugnen.... XD
nu pyser jag för att kakan är färdig
men vi ses later on!
(nu började det att regna! :O :(
/Axelina


Postat av: Anonym

Nu tänkte du, JAAAA en kommentar!!!



Nu tänkte du, FAAN, d var bara antonia



;ddd shuuus

2011-08-08 @ 23:59:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: