Hatar vädret! @@@

axelinaackie.blogg.se / 30 Augusti, 2011 - 14:29 / Allmänt

Första gången vi han ta in hästarna innan himlen öppnade sig!!
Jag har just kommit hem från skolan (slutade halv 2) Men vi hade dom tråkigaste ämnena.... matte och SO... blääää..
Vilka ämnen tycker ni är tråkigast? och vilka ämnen är roligast tycketr ni?? :) roligast för mig är nog slöjd, bild och idrott. ;)
Nu blire att göra läxor, spanska o engelska... sen kl kvart i 8 ska jag rida.. Om ni undrar varför det är så sent så äre för att Carinas ridhus är inte förren då...
Vi hörs later on! :)
Potter e beroende av sånna där slickgrejjor!
;)
Potter tyckte att han var ursnygg! XD
Det tyckte Mix oxå! ;)
/Axelina


Postat av: Emelie

Vad har du köpt dom där slickgrejorna?? MÅÅÅÅÅÅSTE bara ha en sån till min lilla ponny! :D

Ps. Du rider sjukt bra och du är söt :p <3 Ds.

2011-08-31 @ 19:41:05
Postat av: Konrad

Herr sur!

2013-02-04 @ 21:57:42
URL: http://claralindgren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: