nu var det sådär svårt att komma på något här...

axelinaackie.blogg.se / 10 Augusti, 2011 - 13:43 / Allmänt

Shiiit vad det blåser! :O
Nästan så att jag måste hålla i mig när jag är ute... XD
Nu har jag i alla fall ridit på 2 grymma ponnysar nämligen Ralle och Potter! Ralle var jätte fin idag! det förvånar mig! han ville ställa sig innåt, han kunde samla sig i galoppen, han kunde rygga!!! han gick ut i hörnerna... :)
Potter var lite jobbig i början... men sen i slutet så lyssnade han exemplariskt!
bra där potter! Nu går dom i hagen och jag håller tummarna på att dom inte ska blåsa iväg... XD
______________________________________________________________________________________________
Jag har packat det mesta nu till hästarna, men jag har inte packat ett skit till mig själv... jaja jag har ju hela dagen på mig...
Jag åker kl halv 9 i morgon bitti, hästarna och jag sover över tills på fredag. Då åker jag hem med pappa
(och hästarna med) så åker vi ner igen på lördag morgon, då jag hoppar derbyt på Ralle! :)
Jag kollade på startlistan, och då startade jag sist på Potter i morgon och sist på Ralle på fredag! COOLT va!! jag har typ aldrig varit sist.. :)
Nu ska jag packa lite till mig själv och det sista till hästarna så vi hörs later on!
smörja smörja, ehhmmm... nee jag kommer inte på nåt... xd
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: