Rico<3

axelinaackie.blogg.se / 04 Augusti, 2011 - 20:52 / Allmänt

Då är det bara att ladda om inför nästa tävling! Det blir Nästa helg i Grevagården.
Jag ska hoppa kringklasserna där medans Antonia ska hoppa SM på Bosse!
Ralle hoppar jag tor-lör L.A alla dagar och på Lördagen är det ett derby! :)
Potter hoppar jag bara torsdag och fredag för att han kan bli lite busig när det gäller att hoppa naturhinder... XD
Jag sitter på mitt rum och tänker på Rico... undra hur han har det där borta i varberg... Han bor hos en flicka som heter Olivia, och hon hoppar teräng på honom! Han tycker att det är jätte kul! ;)
Rico är världens snällaste ponny som jag har vinnit MSVB på! :)<3
Här är lite bilder på min lilla priins! :)
<3
<3
<3
Jag kan sitta här och ladda upp 100 bilder på Rico för att jag har så många! men det här får räcka. :) <3
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: