16.26

axelinaackie.blogg.se / 08 December, 2011 - 16:35 / Allmänt

Jo Annie, det är sharmör! :)

Jag har kommit på värsta smarta iden! När jag inte kommer på vad jag ska skriva som rubrik, så kan ju ju skriva vilket klockslag det är! Väldigt kul, inte sant? ;)

Todayy, it is thirtday (jag hade broblem att stava till veckodagerna i 4an) xd
Det har varit en bra dag får jag väl säga!

Med det bästa med hela dagen var att när jag kom hem så ropade jag på Potter och då gnäggade han igen! =D Men inte nog med det, utan när jag kom till grinden så kom han galopperandes mot mig!!! :D
jag blev helt shockad! :oo xd Men han hade dock hela luggen full med taggbollar...

Och så har jag kommit på att katter är farliga...! Jag är lite småskraj för mina egna katter. Tur att dom bara bor  i stallet.! Men vet ni vad han gjorde idag? Han BET mig i FOTEN?! Vi har 2 katter, den ena är snäll. Hon heter Lillen, lägg de på minnet är ni snälla! xd

Olle, tur att du kan jaga bort katterna åt mig! xdxd

/Axelina


Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Va? :O Det såg inte ut som honom xd

2011-12-08 @ 20:23:32
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: