<3 FRIDA <3

axelinaackie.blogg.se / 19 December, 2011 - 20:43 / Allmänt

Ingen har gissat rätt på min frågesport. xd
JAG VET INTE VED JAG SKA TA PÅ MIG IMORRN! :OOO
men det löser sig nog... xd

Jag tycker att jag är så SJUKT grym. Men jag har börjat inse mer och mer att jag nog egentligen bara är en liten liten pajas. Jag har en kusin däremot. Hon heter Frida. Hon är AAAWESOME. Jag vill helt klart bli som henne när jag blir stor. Hon är fantastiskt cool och dessutom riktigt smart. Wow säger jag bara!


Postat av: sara´s blogg!<3

Ja fattar inte vf nästan ingen kommenterar din blogg?

den som e så sjukt grym! :)

Bara säga t så fixar ja kommentarer åt dig!<3

2011-12-19 @ 20:48:36
URL: http://bloggarennn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: