Baltic CUP 2011 del 2

axelinaackie.blogg.se / 05 December, 2011 - 20:38 / Allmänt

När vi kom fram så lastade vi ut i lera och ösregn. Jag tog ut honom och red i ridhuset. Det var som att rida i ett mini scandenavium!

Det var bra att man fick rida i tävlings-ridhuset. det var mycket julpynt som Potter kollade på. ;)

Vi åkte mycket trötta till hotellet. Mamma körde och körde men kom aldirg fram. Efter en halvtimme så såg vi scandic skylten. Så vi fick byta hotell till ett som låg närmare. Det var riktigt fint faktiskt! Det hette typ Park-hotel och hade 4 stjärnor.


Nästa morgon hoppade jag första klassen, det var 1 m. Bara framhoppningen var ju caos!
Nu skojar jag inte med att det var 20 stycken som red fram samtidigt. Och man fick bara rida i ett varv.
MEN, Potter är ju så snäll.

Jag 0ade grunden och i omhoppningen så missuppfattade vi varann och han sprang på sidan på ett hinder. Han gjorde en Potter helt enkelt! ;)

Dom sista delarna kommer idag eller imorrn, får se.. :)

/Axelina






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: