Baltic CUP 2011 del 3

axelinaackie.blogg.se / 06 December, 2011 - 11:19 / Allmänt

Ja, efter det att jag hade hoppat så chillade jag resten av dagen. Kollade på alla andra svenskar och så. Sen så åkte jag och mamma till hotellet. Och för att vi inte ville missa idol så beställde vi middag upp till rummet! (Y) fett nice!!

Lördag morgon: Vi gick ner och åt frukost, det fanns ett jätte gott bröd. Det var scones med choklad i! yammi<3

O åkte till tävlingsplatsen.


Det var 105 på lördagen. Bedömning A.0. Jag svängde i luften på ett räcke och han petede ner den bommen.
Hans fel.
Potter som ni vet har ju varit en B-Ponny, därför är han nu ingen "riktig" C-Ponny om ni förstår.

Han har ju väldigt kort galopp, så det var en linje där det var 5 galoppsprång för en stor C-ponny,
men potter gick på 7 och kom ypernära in i en kombination och rev båda.
Men dom felen tar jag på mig själv!

Men jag gick iallafall till final! På söndagsmorgonen kom vi sent, jag hann inte gå banan, bara kolla på b-ponnysarna. MEN, Jag red fort. Potter var verkligen med på notorna och var hur kvick som helst! Resultatet i finalen blev en 3dje plats!

Jag är verkligen nöjd med helgen, Potter var varit fantastico och det har varit jätte roligt.

Men det är inte hela historien!! Missa inte del 4, den är mest spännande!!

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: