DÅLIG UPPDATERING IDAG!

axelinaackie.blogg.se / 31 December, 2011 - 16:43 / Allmänt

Idag red jag ut. Potter var jätte glad eftersom att jag inte har ridit ut på länge. :) Han bockade som en liten gris.. xd Vi red runt skolan och kunde därför inte galoppera så mycket eftersom att marken var stelfrusen. Bara lite på vissa gräsplättar kunde vi galoppera. ;)

Ralle skrittade och tarvade jag i ridhuset. Han var snäll. Jag hade inte graman idag. :)


Imorgon ska jag hoppa på Potter. :D Alex kommer hit och så ska Antonia vara med. Hoppas att Potter är på humör imorgon, annars kan det gå vilt till! xdxd


Nu ska jag  och "Anton" laga mat eftersom att min Pappa inte är så speciellt bra på det... Eller rättare sagt, han kan inte. Eller jo, koka ris och steka lax kan han! c:

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: