Datorn är en drog, som nikotin = beroendeframkallande...

axelinaackie.blogg.se / 07 December, 2011 - 19:59 / Allmänt

Rubriken är så sann! Därför så ska jag ta all min krafft och energi och försöka att slita mig från datorn... ÄR DET NÅGON SOM HAR SAMMA PROBLEM SOM JAG? xd


Här har ni mig som försöker hålla min ponny i styr... xd

Om du har en ponny som kan göra bättre bakutare än potter, då är den GULDVÄRD!!
/Axelina


Postat av: Robin Falk

Jo du fattar inte när jag ska ätta frukost på hälgen.. Jag typ vägrar gå ner och äta så jag måste typ ta all min energi att dra och ätttttta..! ;P

2011-12-07 @ 22:42:12
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Vad är fuxen för häst ? :O För det är inte Sharmör va ? :P

2011-12-08 @ 06:29:17
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: