hej

axelinaackie.blogg.se / 13 December, 2011 - 15:24 / Allmänt

Det är jätte kul att läsa vilken av mina ponnysar du helst skulle vilja ha! :)
Skolan idag har varit chill. vi sjöng på mattelektionen och hade med oss fika. :)
Jag är såå sugen på att rida! det var mer än en vecka sen som jag red! :O Vindervila suuger! Men kanske jag tar en tur på min vilde potter idag, om vi ens åket till stallet....
Jag känner att jag mååste ta lite nya bilder och lägga upp på bloggen, så det måste jag fixxa snarast!
Men när jag försöker att koppla mobilen till datorn så funkar det inte... @@
/Axelina


Postat av: Elin

Kan du inte skriva ett inlägg om vad du har för utrustning när du tävlar?:D

2011-12-13 @ 18:37:26
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: