Hemstudiedag!

axelinaackie.blogg.se / 05 December, 2011 - 21:51 / Allmänt

Imorgon har vi hemstudiedag. Med det menas att alla ämnen som jag igentligen skulle haft i skolan tar jag istället med hem och gör dom hemma. AS GRYMT!
Serri, jag har alltid velat ha en hemlärare, fatta vad chill det skulle vara!
Att lixom bara ta på sig mysbrallorna, plocka fram engelskaboken och göra det hemma!
ÅÅÅÅÅH!!
Alltid vill man att det ska vara så som man inte har det... Det är felet på människor. Att man alltid ska störa sig på nåt.




Men nu känner jag att jag behöver ta lite nya bilder. Vad vill just DU att jag ska ta kort på?



/Axelina


Postat av: Anonym

Kanske när du hoppar...

2011-12-05 @ 22:02:05
Postat av: Ella

fler bilder på hunden och inte så många på älgen kanske =)

2011-12-06 @ 07:56:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: