hola!

axelinaackie.blogg.se / 29 December, 2011 - 10:58 / Allmänt

Fick en glad kommentar när jag skrev att det skulle komma ridbilder..... MEN, allt sket sig när jag glömde kameran hemma... :(
+att jag inte kunde blogga igår för att vårat internet funkade inte.

Men nu så kan jag skriva mina julklappar!


*En sjal med engelska flaggan på från melrose.

*En weekendväska.

*En halsduk

* *********

* Ett Wii spel.

*En stoor resväska.

* 3 par vita ridbyxor! behövdes verkligen.

*Mascara

*Kingsland tävlingsskjorta. (ljusblå)

*converse skor.

* Veredus skydd, Nu blir Ralle glad!

* 1500 KR!!  Jag får handla på svensk ridsport för 1500! :)
Jag ska tjata på pappa att vi ska åka dit idag, fast han sa just att han inte hade tid... Typiskt! ;( xd

/Axelina






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: