Idag vaknade jag 12! REKOORD!

axelinaackie.blogg.se / 28 December, 2011 - 13:36 / Allmänt

Idag så ska jag ta med mig kameran till stallet och ta lite bilder när jag rider! Om ni har tur så lyckas den som ta korten fånga ögonblicket då jag flyyger när Ralle har bockat av mig... xd Nejdå, hemska tankar!
Båda har ju vilat i 5 dagar så dom kommer att vara kanonpigga! Och sättet som Potter gör av med energi på är att han låtsas bli rädd för allt... Ralle bockar.. 2 dåliga egenskaper!! Antonias hästar gör ingenting, dom är lika snälla endå.
Så det kommer lite nyare bilder idag! (y) + att ni får reda på nästan alla mina julklappar idag oxå! :)


/Axelina


Postat av: Elin

Jaaa, "äntligen" lite nya ridbilder, haha :) me like ;)

2011-12-28 @ 16:36:40
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: