Ridpassen idag

axelinaackie.blogg.se / 29 December, 2011 - 15:30 / Allmänt

Det är så kul att rida Potter igen! Han är verkligen fin! Det gick jätte bra när jag red. Jag hade bomull och luva för att han hatar ljud. Han var väldigt lugn med den. I övrigt gick det bra, jag tränade mest på det vanliga. Men jag fick till en piruett! (y)

På Ralle hade jag graman, det gick bra. Bara skritt och trav. Sen så gjorde jag en så kallad "ridskoleklippning" på honom. Jag klippte inte hela dels för att han sparkas när man klipper därbak och dels för att han inte ska frysa. Jag klippte även huvudet, så nu ser han inte ut som en islandshäst längre! Han blev nästan lika fin som Potter! ;)

Sen kl 5 åker vi till Svensk ridsport iallafall! Så ikväll får ni reda på vad jag köpt! :)


/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: