sadlar..!

axelinaackie.blogg.se / 21 December, 2011 - 09:24 / Allmänt

Det finna väldigt många olika sadlar. Men det viktigaste är ju förstårs att den ligger bra på hästens rygg. Att den inte klämmer någonstans. Om du har problem med att hitta en sadel som passar på din ponny, så borde du prova pessoa sadlarna! Jag har själv en sån och gillar den. Den har inte så mycket stöd därfram vilket gjorde så att jag ramlade av väldigt mycket i början, men man lär sig att på mycket bättre balans! Sadeln är ganska "bred" så den ligger oftast bättre på lite robustare hästar.
Sen så finns det ju 98422384 andra grymma sadlar! Tex den som Antonia har. Shiit vad skön! det är en Equipe sadel. den ligger nog bäst på hästar som är lite smalare över ryggen.
det här är min pessoa sadel.
En sånhär har Antonia. väldigt snygg!
Sen så red jag i en CWD sadel en gång. Den skönaste jag suttit i! jag hittade dock ingen bild...
/Axelina


Postat av: Tilda

Jag har en likadan sadel som dig! Fasst jag har en svart xD hehe, stolt

Pessoa sadlarna är as sköna!!

2011-12-26 @ 22:19:01
URL: http://tildapebbles.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: