sry för bad update!

axelinaackie.blogg.se / 26 December, 2011 - 20:35 / Allmänt

Men jag är ju i skelefteå som ni vet. Det får vara min ursäkt!
Förut så gick vi en promenad på 8 km! Det var uppfriskande! ;)

Imorgon blir en resdag. UURK! Jag gillar inte att åka runt. Vi ska först åka bil i 1,5 h, sen flyga till Arlanda (stockholm) Sen ska vi vänta där ett tag, sen ta flyget till götet! xd Vi kommer hem typ 10 gissar jag på... Så räkna inte med så bra uppdaterning imorgon tyvärr.

Sen på onsdag så åker jag till Ponnysarna! <3 Jag ska rida och öppna mina julklappar av Pappa. =D

Äre nån mer än jag som glömmer av vad det är för dag när man har lov? HAHA, stört!

Jag längtar verkligen till GP-ponnyn! Ralle ska vara på topp och jag ska ta med mig min specialbeställda groom! (Y)

Det vore så coolt att rida i scandenavium! Då rider man först där en gång innan tävlingarna har börjat. Då rider man igenom hela stan och förbi mcdonalds. HAHA, obesrvera detta!
Ralle skullestortrivas i scandenavium. I am sure!


ååh! Potter är ju för gölli* !! xd
/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: