SsVvAaRr

axelinaackie.blogg.se / 25 December, 2011 - 15:00 / Allmänt


Fisia om sjuukt! :O
Så du måste typ ha ett hööks träns och Ullared skydd ????
NEJ, fisia! Eller jo men jag kommer INTE att ha det. Då blir jag hellre diskad från varge tävling. No way att jag ska byta ut alla mina saker och lappa ihop nån egen jäkla kavaj och sätta på mina hästan en tygsadel från hööks. NEJ! Regeln är så dum att jag börjar med golf om den inte tas bort. Kanske pingis på onsdagar. xdxd

Men jag gillar att du har insett ditt riktiga namn! :D och därför fick du här med en länkning! :) varsågod fisia! :)
Men jag är för snäll, därför lägger jag upp en fin bild på dig! =D

/Axelina


Postat av: Fisia

Jamen du är ju för snäll!!!!;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: