stallet idag jaao!

axelinaackie.blogg.se / 11 December, 2011 - 17:38 / Allmänt


lisa om 13.37! eliiiit!:
skulle inte du till grevagården?? :D
Nej, eftersom att jag hoppade Baltic förra helgen så skulle det bli lite mycket för dom att hoppa 2 meeting i rad. :)

Idag har jag varit i stallet nästan hela dagen! Felicia var där. :) HAHAHA, det var såå kul när vi hämtade saft i en kattskål... xD

Först så satte jag Potter på bandet en stund, han har gått där innan så han var snäll. Sen så försökte jag longera honom. Det gick inge  vidare eftersom att det bara slutade med att kan bockade. Så jag lade ner. xd

Ralle gick jag med. Han var snäll, och när jag gick där i skaplig takt så bara lade han sig ner!? HAHAH förvånad? japp!
När hästar rullar sig så brukar dom ju typ stanna och skrapa med hoven, men Ralle bara la sig ner. xd

Nu kollar jag på världscup-kvalet. Hejja Roffe!
HAHAHA, jag ser as töntig ut.. xd

/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: