tävlingsoutfit!

axelinaackie.blogg.se / 16 December, 2011 - 16:19 / Allmänt

Fick en komentar för ett litet jag sedan, då den kan jag ju svara å nu!


När jag tävlar så har jag själv bara svarta saker. GPA hjälm, racesafe väst och mauntain horse surpreme high rider stövlar. Röd eller svart animo kavaj. Det beror på vilket schabrak jag har.

Mina ponnysar har samma sadel, en pessoa. Väldigt bra måste jag bara säga! Och magplatta förstårs, oftast har jag en fårskinnspadd. Schabrak varierar. men mitt favorit är det rosa och det beiga anna scarpati schabraken!

Dom har samma träns som hemma, Potter har ett jätte mjukt treadstone träns och Ralle har ett dyon träns. :)
Potter har även martingal då han gärna vill att jag ska ha hans huvud i mitt knä. xd
Båda har läderbenskydd, men Ralle ska få veredus skydd. det ska jag se till! xd


/Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: