Träns!

axelinaackie.blogg.se / 20 December, 2011 - 22:00 / Allmänt

Det finns många olika sorters träns, bra och dåliga kvalitéer, fula och fina. Det är viktigt att trä det man har är i bra passform. Och att det är mjukt! Annars kan hästen få skav... Jag har ett treadstone träns till Potter. Det är det mjukaste tränset jag haft och är dessutom snyggt! Så det gillas!! Till Ralle har jag ett dyon träns. Love it! Det är såå snyggt! Det har ett tjockt nackstycke som har passform för öronen och nosgrimman är mjuk. Att smörja tränsen är oxå viktigt. Speciellt om man har ett lite billigare träns med sämre kvalitet då det kan bli väldigt stelt annars. Själv är jag dålig på det! Men det ska förbättras!! :) Vad har du för träns på DIN ponny?? ;) /Axelina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: