jaha ja

axelinaackie.blogg.se / 14 Juli, 2011 - 17:01 / Allmänt

Nu så sitter jag i min säng o myser med mitt täcke! (Y) jag har precis kommit in efter att ha ridit alla 3 i ösregn.. det gick bra. snart ska jag gå ner o dricka en varm chai latte. Mmm...  jag har smörjt allas träns! visst e jag duktig!! XD
idag kommer ett roligt inlägg på mig o potter... vänta bara!
/Axelina
Här är min pappa är vi inte lika? ;)


Postat av: gustav

jag tycker den var väldigt söt och då är den lik dig <3

2011-07-18 @ 17:44:40
Postat av: Harald

Trodde först det var du som blivit påkörd av en bil och blivit platt.
En saga som jag vill berätta för dig:
Det var en gång två tomater som gick över en väg och då blev båda påkörda och då blev dom ketchup! HAHAHAH

2013-02-04 @ 22:08:27
URL: http://claralindgren.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: